Eerste volle week zit erop.....






De Zijlstraatjes hebben de eerste week erop zitten in Abu Dhabi. Op het werk gaat het steeds beter. De collega's zijn enthousiast, open en zeer hulpvaardig. Dat moet wel goed komen.

Op de eerste dag kwam er een zeer vriendelijke man uit India bij mijn bureau en vroeg wat ik wilde drinken over de hele dag. Asl ik nu op mijn werk kom staat na een halfuurtje al heerlijke koffie klaar en dat gaat zo de hele dag door. Je wordt echt in de watten gelegd. Ik moet wel zeggen dat dit niet altijd even goed voelt, omdat wij gewend zijn om alles zelf te doen.

De kids beginnen al goed Engels te spreken. Ze zeggen tegen iedereen:" Goodbye, have a nice day!!.

De mannen hebben ook de nieuwe school bezocht. De school heeft het predikaat "Cool" gekregen. Wij denken dat dit met name door het voetbalveld en het zwembad komt.

Dit weekend hebben we Abu Dhabi verkend. We zijn naar de Family Beach geweest voor verkoeling. Het was behoorlijk heet en het zeewater kon niet echt verkoeling bieden omdat het circa 30 gr is. Dit was voor ons meer een probleem als voor de mannen. Ze hebben lekker gespeeld en zijn met een berg schelpen teruggekomen.

Dineke is op stap geweest met het Expat netwerk. Veel contacten opgedaan en een hele leuke week gehad. Het weekend zit er bijna op. We gaan beleven wat deze week weer brengt







Populaire berichten

CONTRAST - 66° NORTH

VIJF JAAR ABU DHABI